Izjemni učinki naziva Ljubljana, najboljša destinacija Evrope 2022
Prestižni naziv najboljša destinacija Evrope 2022, ki ga je lani nosila Ljubljana, nam je prinesel izjemno promocijo v vrednosti več kot 10 milijonov evrov.
Novico o razglasitvi Ljubljane kot zmagovalne destinacije si je samo na spletni strani organizacije European Best Destinations ogledalo štiri milijone popotnikov s celega sveta, skupno z vsemi medijskimi partnerji te priznane organizacije pa je novica dosegla več kot 420 milijonov ljudi po svetu.
Kot je že ob razglasitvi Ljubljane kot najboljše destinacije Evrope izpostavil direktor European Best Destinations Maximilien Lejeune, »svetovni popotniki obožujejo Ljubljano, ki se ponaša z izjemno kakovostjo življenja, zelenimi površinami, dostopnostjo, varnostjo, strpnostjo, ki je multikulturna, optimistična, športna in družinam prijazna destinacija,« in jo postavil kot vzor destinacijam po svetu, pa so tokrat v European Best Destinations izpostavili izjemen medijski uspeh, ki ga je Ljubljani prinesla razglasitev. S podporo njihovih medijskih partnerjev Forbes US in Condé Nast Traveller je novica o Ljubljani kot najboljši destinaciji Evrope 2022 dosegla več kot 420 milijonov popotnikov s celega sveta, ocenjena vrednost tovrstne promocije pa znaša več kot 10 milijonov evrov in ima dolgoročne učinke. Ljubljana je bila tako deležna močne medijske podpore s strani priznanih medijev, kot so Forbes, Condé Nast, Yahoo, Geo in drugi ter intenzivne promocije med popotniki in strokovno turistično javnostjo.
»Zahvaljujoč neverjetni mednarodni podpori Ljubljane, njeni močni identiteti in znamčenju njene turistične ponudbe, turističnim aktivnostim, partnerstvom s hoteli, trgovinami in institucijami, je Ljubljana osvojila to pomembno priznanje in bila deležna mednarodne promocije v vrednosti več kot 10 milijonov evrov. Čestitke celotni ekipi za ta neverjeten dosežek,« so še dodali pri European Best Destinations.
Ljubljana je tudi najboljša zelena prestolnica Evrope doslej
Leta 2021 je bila Ljubljana razglašena tudi za najboljšo zeleno prestolnico v Evropi, vrednost promocije tega naziva je znašala 1,6 milijonov evrov. Poleg novice na osrednji spletni strani www.europeanbestdestinations.com je bila izpostavljena tudi v ameriški reviji Forbes USA, ki se posveča predvsem financam, industriji, investicijam in marketingu, in ima skoraj 80 milijonov bralcev.