Kinodvor izdal brošuro “Ljubljana – filmsko mesto”
Javni zavod Kinodvor je v sodelovanju z Mestno občino Ljubljana in javnim zavodom Turizem Ljubljana izdal brošuro, s katero si želi v Ljubljano in Slovenijo privabiti tujo filmsko in oglasno produkcijo.
Brošura »Ljubljana – filmsko mesto« je vabilo in vodič z vsemi bistvenimi informacijami, ki so pomembni za tuje producente. Svoje iskanje ciljne publike je brošura pretekle dni pričela na filmskem festivalu v Cannesu, od tam pa bo potovala tudi po ostalih pomembnejših filmskih festivalih in inštitucijah, ki delujejo na tem področju. Pri tem gre zahvala za sodelovanje Filmskemu skladu RS. Naklada brošure znaša 2000 izvodov, celotna vrednost projekta je 11.346 EUR, dosegljiva je na lastni domeni http://ljubljana-film-city.si/.
Omenjena brošura uporabniku na slikovit in zgovoren način pokaže, da ima Ljubljana filmu veliko ponuditi. Naj gre za vrhunske lokacije s svetlobo, primerno za vse tipe fotografij, razgibano kulturno dediščino, urbano arhitekturo ali nedotaknjeno naravo, Ljubljana je v vseh primerih odlično izhodišče za filmsko izkoriščanje raznolikosti pokrajine, podnebja in kulture celotne Slovenije. Obenem brošura, poleg osnovnih podatkov o Ljubljani in Sloveniji, producente nagovarja tudi z dostopnostjo vseh logističnih zahtev (prometne povezave, nastanitev, filmske inštitucij itd.), ki so pomembne za filmsko ali oglasno dejavnost.
Pomembno je tudi, da bodo odslej vse informacije, ki jih bodo potrebovali tuji producenti, na voljo na
enem samem naslovu. Oddelek za kulturo MOL je prevzel vlogo koordinatorja, kar bo producentom v bistveno pomoč pri pridobivanju informacij in dovoljenj (kulturno varstvena soglasja, zapore cest, prireditve na javnih površinah itd.) za izvajanje svoje dejavnosti v Ljubljani. Za vsa vprašanja jim je odslej na voljo elektronski naslov film@ljubljana.si.
V Strategiji razvoja kulture v MOL je naveden cilj, da želi Ljubljana postati filmu prijazno mesto. Izdana brošura in aktivnosti, ki so bile v zvezi z njo sprožene, predvsem pa pričetek dobrega sodelovanja inštitucij na tem področju so pomemben korak k doseganju tega cilja. Na ta način bo Ljubljana lahko v večji meri upala na to, da privabi tuje filmske producente, kar je zanjo pomembno tako z vidika turizma, kot tudi z vidika spodbujanja kulturnega razvoja v prestolnici. Področje kulturnih industrij, kamor sodita tudi film in oglaševanje, sta namreč pomembna faktorja razvoja, v katerega velja vlagati, saj na dolgi rok to prinaša spodbude več področjem.