Med najboljšimi v zunanjem oglaševanju
Na letošnji podelitvi nagrad Outstanding 2022, ki že 12. let nagrajuje najbolj kreativne ustvarjalce v zunanjem oglaševanju, smo prejeli glavno nagrado v kategoriji za obveščanje in ozaveščanje. Žirijo smo prepričali z videi Kuža lula in Tuji tatuji, ki sta nastala v sklopu kampanje Človek, čuvaj svoje mesto.
Europlakat, vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji ter pobudnik in organizator tekmovanja Outstanding, je že 12. leto zapored podelil nagrade najbolj izstopajočim dosežkom v zunanjem oglaševanju v Sloveniji. Žirija je v štirih različnih tekmovalnih kategorijah ocenila skupno 243 plakatov, ki so bili na Europlakatovih oglasnih površinah objavljeni v koledarskem letu 2022.
Človek, čuvaj svoje mesto in drevesa
V sodelovanju z agencijo Trampolin smo se v letu 2022 v sklopu kampanje Človek, čuvaj svoje mesto, ki jo v Mestni občini Ljubljana izvajamo že od leta 2015, osredotočili na skrb za drevesa. Drevesa lepšajo naše mesto, čistijo zrak, dajejo senco in so dom številnim živalim, zato jih spoštujmo. S plakati ter drugimi komunikacijskimi dejavnostmi opozarjamo, da dreves ni dovoljeno poškodovati na kakršen koli način. To pomeni, da nanje ne smemo ničesar pritrjevati, obešati, vrezovati, risati, jih sekati, lomiti ali drugače poškodovati.
Tudi pasje uriniranje lahko drevesu škodi, zato v akciji pozivamo, da je za drevo koristno le, če ga zalivamo samo z vodo, zlasti v sušnih obdobjih. Pri tem nam dostikrat pomagajo tudi meščani, za kar smo jim hvaležni.
Spoštujmo drevesa kot živa bitja.
S kampanjo Človek, čuvaj svoje mesto opozarjamo na nesprejemljivost vandalizma, pozivamo k lepemu vedenju, dobrim praksam ter poudarjamo pomen spoštovanja našega skupnega javnega prostora.