petek, 14. 3. 2008

Mednarodni sejem nepremičnin MIPIM v Cannesu

V sredo in četrtek, 12. in 13. marca 2008, se je župan Zoran Janković z delegacijo udeležil največjega mednarodnega sejma nepremičnin na svetu – MIPIM 2008 v Cannesu.

Na sejmu so skupaj nastopili in se predstavili MOL (maketa stadiona Stožice), Imos (maketa Tobačne) in KID (maketa Kolizeja).

MIPIM je največji mednarodni sejem nepremičnin na svetu. Na tej prireditvi predstavijo mesta in regije svoje strateško najbolj pomembne razvojne projekte, da pridobijo zanje investitorje in končne porabnike. Na sejmu se s tem namenom zberejo župani, arhitekti, nepremičninske družbe, investicijske družbe, razvojne agencije, planerska in projektantska podjetja, družbe za vodenje in izvedbo projektov. V zadnjih dveh letih se je število udeležencev na MIPIM povečalo za 43%, na sejmu se je v tem času predstavilo največ novih družb iz Zalivskih držav in Ruske federacije. V lanskem letu so se v znameniti Festivalni dvorani v Cannesu predstavila na MIPIMU mesta iz 83 držav, prijavljenih delegatov je bilo več kot 26.000. Poleg poslovnih dogovorov je pomemben del sejma strokovni forum Property Talks (Lastninski pogovori), na katerem se v okviru različnih skupin obravnavajo teme, povezane z nepremičninskimi trgi, investicijskimi dilemami in problemi grajenega okolja. V okviru programa Zeleni dan, je župan Zoran Janković podal svoj pogled na vlogo županov v privabljanju investicij in razvojnih podjetnikov v izgradnji svetovnih mest v Evropi. Vsako leto se po nominaciji mednarodne žirije podelijo nagrade MIPIM za gradnjo poslovnih centrov, za preureditev pisarniških stavb, za stanovanjsko gradnjo, za hotele in turistična letovišča in letos prvič za trajnostno gradnjo (Green Buildings), s katerimi se promovirajo najboljši nepremičninski projekti na svetu.

Na letošnjem MIPIM se je prvič predstavila tudi Ljubljana. Na razstavnem prostoru velikosti 50m² v Festivalni palači, ki ga je najela KID, je bil postavljen paviljon, v katerem so bili predstavljeni trije projekti strateškega pomena za razvoj in prenovo mesta. MOL je predstavila projekt Športno rekreacijskega parka Stožice, KID je predstavila projekt nove koncertne in operne dvorane Kolizej, IMOS pa je predstavil projekt prestrukturiranja Tobačne tovarne. Projekti so bili v paviljonu predstavljeni z modeli, fotografijami, podatki in opisi. Poleg tega so bili na LCD prikazovalniku prikazani še Vizija Ljubljane 2025, kratka 3D animacija o lokaciji predstavljenih projektov v mestu in druge video predstavitve, ki so prikazale širši kontekst glavnega mesta Ljubljane in države. Na paviljonu je bila razstavljena tudi velika maketa mesta s 3D prikazom predstavljenih razvojnih projektov. Za promocijo projektov so bile natisnjene v nakladi 500 izvodov posebej urejeni publikaciji Ljubljana Vision 2025 in Ljubljana, New sports and recreation park Stožice. Svoje promocijsko gradivo so pripravili tudi sodelujoči družbi KID in IMOS. Pri predstavitvi je sodelovala tudi JAPTI, Javna agencija RS za podjetništvo in tuje investicije, katere naloga je med drugimi pomagati slovenskim podjetjem pri prodoru na tuje trge in vzpostaviti prijaznejše administrativno in poslovno okolje za tuje investicije, kar se sklada s cilji slovenske predstavitve na MIPIM 2008.

Ljubljana se je predstavila pod blagovno znamko turistične destinacije kot »Mesto, kjer se srečuje vsa Evropa«. Paviljon je bil zasnovan v sodobni obliki. Med predstavitvijo so hostese delile tudi drugo izbrano promocijsko in informacijsko gradivo.



Odsek za odnose z javnostmi MOL