NOVINARSKA KONFERENCA »PARKOMATI«
V Banketni dvorani Mestne hiše so županja MOL Danica Simšič, začasni direktor Parkirišča, d.o.o. Gregor Feist in namestnik direktorja podjetja Mobitel d.d. Tomaž Menih predstavili uvedbo parkomatov.
Županja MOL Danica Simšičje poudarila pomembnost urejanja prometa in parkirnih mest v Ljubljani. Omenila je, da je v mestnem središču Ljubljane na voljo 12.733 parkirnih mest, s katerimi se mnogi srečujejo vsak dan, zato verjame, da so parkomati pomembna pridobitev za vse meščanke in meščane Mestne občine Ljubljana. Dodala je še, da prometnih problemov mesta Ljubljana ne rešujejo samo javna podjetja in mestni oddelki, ki delujejo na tem področju, temveč vsak posameznik, ki ima možnost, da se odloči in se v lepem sončnem vremenu sprehodi ali prekolesari svojo pot v šolo ali službo in morda tudi kdaj preizkusi avtobuse Ljubljanskega potniškega prometa. Za konec je županja še povedala, da problematika urejanja parkirnih mest sega že v leto 1963, ko so se v središču mesta pojavili prvi parkirni prostori, ki so jih mestne oblasti 1971 dodatno opremile s parkirnimi urami.
Začasni direktor Parkirišča, d.o.o. Gregor Feistje v nadaljevanju predstavil delovanje parkomatov, njihove prednosti in način odprave slabosti uporabe. Poudaril je, da parkomati omogočajo hiter in enostaven nakup parkirnega listka, ki ga uporabnik namesti na vidno mesto z notranje strani vetrobranskega stekla. Glede na lokacijo parkiranega vozila lahko uporabniki parkirni listek kupijo za 1 ali 2 uri. Pojasnil je še, da parkomati ne sprejemajo kovancev in tujih valut ter ne omogočajo menjave denarja, vendar jih bo podjetje kasneje preuredilo, tako da bodo sprejemali tudi kovance, evropsko valuto in omogočeno bo plačevanje parkirnine tudi s parkirno vrednostno čip kartico.
Namestnik direktorja podjetja Mobitel d.d. Tomaž Menihje na koncu predstavil še način plačila parkirnine z uporabo mobilnega telefona preko storitve Moneta in poudaril, da to postaja vse bolj uporaben in preprost način nakupa parkirnega listka.
Služba za odnose z javnostmi MOL