Ob svetovnem dnevu turizma v Ljubljano vabijo otroci ljubljanskih osnovnih šol
Turizem Ljubljana se je povezal z Oddelkom za predšolsko vzgojo in izobraževanje MOL in ljubljanske osnovne šole povabil k sodelovanju pri ustvarjanju razglednic v tujih jezikih, namenjenim vrstnikom po svetu. Odziv je bil izjemen, iskrenost otrok pa ganljiva.
Izbor razglednic v 16 različnih svetovnih jezikih bodo v tem tednu delili na družbenih omrežjih Facebook, Twitter in Instagram Visitljubljana.
Otroci vabijo v Ljubljano prijatelje iz tujine
Meščani so najboljši ambasadorji svoje destinacije, zato je dobro, da njene lepote cenijo že najmlajši. Vendar, kako na prijazen način izvedeti, kakšno je njihovo doživljanje Ljubljane? Pri Turizmu Ljubljana so oblikovali razglednico in otroke prosili, da jo izpolnijo v tujem jeziku, ki ga znajo ali se ga učijo, ter prijatelja iz tujine povabijo v Ljubljano.
Sofija iz OŠ Vodmat v hrvaščini vabi v Ljubljano. Foto: Turizem Ljubljana
Odziv je bil odličen. V dobrem tednu so v javni zavod prejeli obilo razglednic v najrazličnejših svetovnih jezikih - poleg jezikov EU tudi npr. v latinščini, turščini, arabščini, kitajščini, hebrejščini in hindiju. Osnovnošolci so v nekaj stavkih predstavili svoje najljubše kotičke in aktivnosti v mestu. Vsebina je bila iskrena, neposredna, mestoma ganljiva in opremljena z otroškimi risbicami. Še posebej lepe so bile tudi zahvale učiteljic in učiteljev ljubljanskih osnovnih šol, ki so spodbudili k še več podobnim projektom, saj so v izdelovanju razglednic uživali in se zabavali, obenem pa združili s pogovorom o pomenu turizma in znanja tujih jezikov. Pri pisanju razglednic v latinščini so na tak način spoznavali vlogo Emone v zgodovini in se poigrali z opisi današnjega vsakdana v antičnem jeziku. Pri nekaterih razglednicah so sodelovali tudi starši, česar so bili pri Turizmu Ljubljana veseli, saj so k projektu želeli pritegniti čim večji krog meščank in meščanov.
Tom iz OŠ Mirana Jarca v hebrejščini vabi v Ljubljano. Foto: Turizem Ljubljana
Meščani, ambasadorji Ljubljane
Čeprav so besedila otrok v tujih jezikih, gre za nadaljevanje kampanje z meščani, ki jo je Turizem Ljubljana začel letos spomladi. Cilj projekta je vzpodbuditi meščanke in meščane, tudi najmlajše, da postanejo ambasadorji destinacije in začnejo pozitivno vrednotiti turizem, kot element povezovanja, druženja in odkrivanja sveta. Ob svetovnem dnevu turizma tako pošiljajo sporočilo, da je turizem dejavnik internacionalizacije in kulturne izmenjave med Slovenijo in ostalim svetom, Ljubljana pa odprto mesto do vseh kultur, ver in nacij, k čemur turizem pomembno prispeva.