ponedeljek, 25. 9. 2017

Pusti se zapeljati

V okviru Evropskega tedna mobilnosti smo zagnali dolgoročno komunikacijsko kampanjo Pusti se zapeljati, katere osnovni namen je spodbujanje in osveščanje o trajnostni mobilnosti v Ljubljani.

Z njo bomo meščane in obiskovalce nagovarjali, naj za premikanje po mestu uporabljajo hojo, kolo, javni prevoz ali kateri drug okolju prijazen način mobilnosti.

Slogan kampanje se ne nanaša zgolj na promet, temveč izraža značaj Ljubljane in izpostavlja dobrobit, ki jo ima trajnostna mobilnost za meščane, hkrati pa je klic k trajnostno usmerjenem delovanju in spremembam potovalnih navad v bolj »zelene«. V kampanjo bomo odslej vključili vse aktivnosti Mestne občine Ljubljana s področja prometne politike in urbanega, trajnostnega prevoza.

Ker je naše poslanstvo ustvarjati trajnostno mobilnost za prihodnje generacije, so za vizualno podobo kampanje poskrbeli otroci iz ljubljanskih vrtcev in šol. Njihove ilustracije, s katerimi nam sporočajo, kako oni vidijo urbani mestni promet, so postale osrednji likovni element kampanje.

Več o trajnostni mobilnosti v Ljubljani, preberite tukaj.