Slikopleskarji OŠ Nove Fužine odeli v nove barve
Na OŠ Nove Fužine je 23. novembra 2018 potekala 20. humanitarna akcija slikopleskarjev Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, ki so prepleskali kar 20 učilnic in hodnike.
Na delu je bilo 120 slikopleskarjev, ki so prepleskali kar 5.000 kvadratnih metrov stenskih in stropnih površin. Učencem 8. in 9. razredov iz treh ljubljanskih osnovnih šol, ki so ob tej priložnosti spoznavali poklic slikopleskarja in se tudi sami lotili kreativnega ustvarjanja mozaikov z barvami, se je pridružil tudi župan Zoran Janković, ki je pobarval del stene, ki bo učence simbolično spominjala na to jubilejno humanitarno akcijo in barvito prenovo šole.
Župan Zoran Janković je v imenu Mestne občine Ljubljana prevzel priznanje za sodelovanje pri organizaciji 20. humanitarne akcije slikopleskarjev
''Naša šola, ki bo 12. decembra praznovala 30 let, take generalne prenove doslej še ni bila deležna, zdaj pa so nam jo slikopleskarji prenovili v enem zamahu, v enem samem dnevu, to je res nepredstavljivo. Vsem mojstrom, ki so si vzeli čas in k nam prostovoljno prišli pleskati prostore, in tudi podjetjem, družbam JUB, Žima, Tesa tape in Saint-Gobain Rigips, ki so zagotovila vse potrebne materiale in orodja za izvedbo akcije, se v imenu vseh 370 učencev in vseh nas zaposlenih na šoli res toplo in od srca zahvaljujem,'' je poudarila ravnateljica šole Damjana Korošec, ki je v akcijo kot ambasadorja pritegnila tudi legendo te šole, raperja Zlatka. Njegov slogan Odkrij v sebi svojo barvo življenja zlasti mladim prinaša sporočilo, kako pomembno je na poti iz otroštva vztrajati in s samozavestjo vstopati v odraslost, ki jo pomembno sooblikujejo znanje, vrednote in še posebej izbira poklica, ki ga je za doseganje uspehov potrebno opravljati z dušo in veseljem.
Humanitarna akcija slikopleskarjev
Za barvito prenovo šole so poskrbeli slikopleskarji, člani Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, in njihovi kolegi iz sedmih evropskih držav - Slovaške, Češke, Madžarske, Avstrije, Nemčije, Italije in Hrvaške. Porabili so kar 1.600 litrov barv iz družine JUPOL in drugih premazov, ki jih je preskrbela družba JUB, med podjetji največji podpornik te akcije, ter uporabili 1500 valjčkov in čopičev, ki jih je prispevala kranjska Žima, nalepili kar 22.000 metrov lepilnih trakov tesa tape, pri tem pa porabili še za 3.000 kvadratnih metrov gladilnih mas ter 15.000 kvadratnih metrov zaščitnih folij in papirja za zaščito tal in opreme, ki jih je zagotovilo podjetje Saint-Gobain Rigips. Ljubljanska agencija Abctour je tudi letos poskrbela za prevoze dijakov in dela tujih udeležencev na lokacijo dogodka, projekt pa smo podprli na Mestni občini Ljubljana in na OOZ Ljubljana Moste-Polje.
Vrednost akcije je znašala kar 72.000 evrov.