torek, 26. 11. 2024

Šport je lajv! zmagovalec konference SPORTO 2024

Projekt Šport je lajv!, ki smo ga izvedli v sodelovanju z DROM agency, je na konferenci o športnem marketingu in sponzorstvih SPORTO 2024 prejel prvo nagrado v kategoriji najboljše digitalno komuniciranje.

S kampanjo Šport je lajv!, ki je komunikacijsko spremljala 2. Ljubljanski festival športa, smo želeli v duhu časa besedo “live” na pozitiven način spet povezati s kakovostnim druženjem, ki se zgodi v živo, predvsem mlajšo generacijo pa na njim naraven in nevsiljiv način z uporabo njihove govorice povabiti k alternativi tam, kjer se nahajajo tudi 8 ur dnevno - na družbenih omrežjih.
Na kanalih družbenih omrežjih Mestne občine Ljubljana in Ljubljana je šport smo mesec pred Ljubljanskim festivalom športa ter še cel mesec po dogodku objavljali vsebine, pripravljene po sodobnih smernicah družbenih omrežij. Vsebine so bile zabavne, a so v sebi vedno nosile tudi pomembno sporočilo kampanje, da se življenje pravzaprav dogaja tam zunaj - stran od ekranov. V živo.
S pomočjo premišljenega, mladim razumljivega in nativnega nagovora smo k dialogu o prekomerni rabi zaslonov in upadu fizične aktivnosti med mlajšo generacijo v povprečju privabili 8.000 uporabnikov, polovica od njih je bila pripadnikov generacije Z. Uporabniki so ustvarili več kot 1,5 milijona video ogledov in se na vsebine odzvali več kot 40.000-krat. Na festival smo pritegnili več kot 15.000 obiskovalcev, ki so s poskušanjem več kot 40 različnih športov dokazali, da je šport prav zares - LAJV.

Blagovna znamka Ljubljana je šport

V Mestni občini Ljubljana se zavedamo pomena gibanja in aktivnega življenjskega sloga, zato športu namenjamo veliko pozornosti. Projekt spodbujanja meščank in meščanov k redni športni vadbi poteka pod blagovno znamko Ljubljana je šport in združuje vse športne panoge, programe ter aktivnosti v našem mestu. Osrednji športni dogodek blagovne znamke je Ljubljanski festival športa, katerega cilj je vključiti čim več prebivalk in prebivalcev v najrazličnejše športne aktivnosti in dvigniti delež športno aktivnega prebivalstva.

Preberite tudi: