Plečnikova Ljubljana je turistična kampanja leta
Za kampanjo Plečnikova Ljubljana, s katero smo lani obeležili 145. obletnico rojstva in 60. smrti velikega slovenskega arhitekta Jožeta Plečnika, je Turizem Ljubljana prejel nagrado za najboljšo turistično kampanjo leta Emerging Europe Tourism Campaign of the Year 2018.
»Regija uveljavljajoče se Evrope ima bogato in raznoliko kulturo z nič manj razburljivo zgodovino; lahko bi potovali leta, pa ne bi videli niti delček vsega, kar je možno doživeti. V takem tekmovalnem vzdušju morajo turistične kampanje resnično izstopati in vzbujati pozornost ter stopiti iz sence top drugih evropskih destinacij, kot sta Pariz in Rim. V regiji uveljavljajoče se Evrope je mnogo skritih atrakcij – veliko neobičajnega in edinstvenega bo še potrebno odkriti. Iskali smo kampanje, ki bi ujele tega duha in ki bi svojo sporočilnost širile tako v različnih jezikih kot na različnih platformah,« je v obrazložitev kriterijev izbire v kategoriji turistična kampanja leta zapisala mednarodna žirija organizacije Emerging Europe.
V okviru promocijskih aktivnosti je Turizem Ljubljana razvil dve novi specializirani turi z ogledom Plečnikovih znamenitosti, v sodelovanju s partnerji podprl dve razstavi na prostem, na Krakovskem nasipu in v parku Tivoli, ter sofinanciral različne druge aktivnosti na prostem. Oblikoval je poseben razstavni prostor s Plečnikovo tematiko, s katerim se je mesto Ljubljana predstavljalo na različnih promocijskih dogodkih po Evropi. Zgodbo o Plečniku in z njim povezane produkte in doživetja je Turizem Ljubljana širil tudi prek družbenih medijev in v tiskovinah. Žirijo je poleg vsebine prepričal tudi splošni uspeh projekta Plečnikova Ljubljana, ki je predstavljal tudi uvod v Evropsko leto kulturne dediščine 2018, saj je Turizmu Ljubljana v skupno sodelovanje uspelo povezati različne deležnike, število udeležencev na tematski turi, posvečeni vélikemu arhitektu, pa se je v primerjavi z letom 2016 dvignilo za kar 120 odstotkov.
Emerging Europe je organizacija s sedežem v Londonu, ki povezuje 23 držav osrednje in jugovzhodne Evrope z namenom spodbujanja njihovega družbenega in ekonomskega razvoja ter povezovanja s potencialnimi investitorji zunaj regije. Nagrade The Emerging Europe so iniciativa, s katero želi dvigniti mednarodni ugled svojih držav članic ter poudariti in nagraditi njihov napredek in najboljše prakse.
Dodajmo še, da so v podelili nagrade v skupaj desetih kategorijah. V kategoriji enakosti prijazna iniciativa leta je bila med nominiranci tudi Mestna občina Ljubljana s certifikatom LGBT prijazno.