sreda, 15. 6. 2016

Zlata nagrada DIGGIT

Spletni mesti Zelena Ljubljana in Primavoda sta prejeli Zlati nagradi konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT.

Mestna občina Ljubljana na spletni strani www.zelenaljubljana.si, ki je nastala v okviru naziva Zelena prestolnica Evrope 2016, nagovarja ciljno skupino, ki visoko vrednoti naravno oz. zeleno. Spletno mesto se umika od klasične turistične zasnove in ciljno skupino nagovarja s prilagojenimi vsebinami, ki sporočajo »zelene« dosežke mesta, preko teh pa jih poziva k dejanjem, ki bodo najbolj zeleno mesto 2016 v prihodnje naredilo še bolj okolju in življenju prijazno. Uspešno integracijo ciljnih skupin potrjuje skoraj 4000 Instagram fotografij z izbranimi hashtagi, povprečno si obiskovalci ogledajo skoraj 4 podstrani, stopnja zapustnosti je zanemarljiva.

JP Vodovod-Kanalizacija pa s spletnim mestom Primavoda preko različnih interakcij spodbuja razmišljanje o pomenu vode in dviguje zavest o nujnosti varovanja te življenjsko pomembne tekočine. Rezultati so odlični - dvig obiska za 130 %, števila uporabnikov za 111 %, števila ogledov strani za 292 %, števila ogledanih strani za 70 %, povp. časa ogleda za 40 %. Da smo zbudili zanimanje, dokazuje povp. 6,14 ogledanih strani na sejo, kar je daleč nad povprečjem.