ponedeljek, 16. 5. 2016
Ljubljana je osvojila nagrado »šampion celinskega turizma Mediterana in jugovzhodne Evrope«, na ostalih področjih pa so bile nagrajene še Italija, Španija, Francija, Madžarska, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija in Črna gora.
To je že drugo priznanje s strani Sacen International, saj je Turizem Ljubljana prvo Zlato turistično srce prejel leta 2013 v kategoriji »Zlata čaša gostoljubja jugovzhodne Evrope 2012« za projekt povezovanja turistične ponudbe Osrednje Slovenije.
Turizem Ljubljana z osvojenimi priznanji na strateško pomembnem trgu (Srbija je po številu nočitev v Ljubljani na devetem mestu) vpliva na pomemben segment ciljnih javnosti – strokovno javnost, v katero sodijo organizatorji potovanj, agenti, prevozniki in nenazadnje mediji.
Zlato turistično srce
Sacen International je Turizmu Ljubljana podaril že drugo Zlato turistično srce Mediterana in jugovzhodne Evrope.
Letos je Ljubljana v konkurenci 18 držav osvojila nagrado v kategoriji celinskega turizma. To je že drugo priznanje z njihove strani, s čimer Turizem Ljubljana utrjuje prepoznavnost kakovosti ponudbe na strateško pomembnih trgih JV Evrope za turizem v Ljubljani in širši regiji.
Mednarodni center za napredek gostinstva in turizma Sacen International že 26 let podeljuje nagrade Zlato turistično srce. V okviru akcije »Izberimo najuspešnejše v turizmu mediteranske in jugovzhodne Evrope 2015« je mednarodna turistična patrulja v času ocenjevalnega postopka poleg Slovenije obiskala še Francijo, Italijo, Španijo, Avstrijo, Madžarsko, Srbijo, Turčijo, Romunijo, Bolgarijo, Bosno in Hercegovino, Črno goro, Hrvaško, Ciper, Tunizijo, Malto in Grčijo ter izbrala najboljše na različnih področjih.
Ljubljana je osvojila nagrado »šampion celinskega turizma Mediterana in jugovzhodne Evrope«, na ostalih področjih pa so bile nagrajene še Italija, Španija, Francija, Madžarska, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija in Črna gora.
To je že drugo priznanje s strani Sacen International, saj je Turizem Ljubljana prvo Zlato turistično srce prejel leta 2013 v kategoriji »Zlata čaša gostoljubja jugovzhodne Evrope 2012« za projekt povezovanja turistične ponudbe Osrednje Slovenije.
Turizem Ljubljana z osvojenimi priznanji na strateško pomembnem trgu (Srbija je po številu nočitev v Ljubljani na devetem mestu) vpliva na pomemben segment ciljnih javnosti – strokovno javnost, v katero sodijo organizatorji potovanj, agenti, prevozniki in nenazadnje mediji.