Plaktivat. Plakat, ki spreminja družbo
V Zgodovinskem atriju Mestne hiše bo od 7. novembra do 3. decembra 2019 na ogled razstava TAM-TAM Inštituta Plaktivat. Plakat, ki spreminja družbo.
Pregledna razstava zmagovalcev in izbranih finalistov plakatov so plod petletnega TAM-TAMovega natečaja za oblikovanje mestnega plakata na družbeno-odgovorne teme.
Razstava ponuja vpogled v družbeno angažiran plakat v Sloveniji med l. 2014 in 2019. Skozi projekt Plaktivat je bilo ustvarjeno 1445 plakatov, razglašenih 12 zmagovalcev in 162 finalistov. TAM-TAM je z različnimi partnerji izpostavil 12 aktualnih tem: beg možganov, prostovoljno gasilstvo, nasilje nad mladostniki, spletna zasvojenost, migranti, sovražni govor, alternative potrošništvu, telesna (ne)aktivnost, diabetes, bralna kultura, nasilje nad ženskami in kriza medijev. Natečaji, od l. 2017 odprti tudi za prijave iz tujine, so nagovarjali tako neuveljavljene posameznike kot tudi velike oglaševalske agencije, naj s kreativnimi rešitvami, naslovijo pereče družbene teme. Zmagovalna dela, nastala pod njegovim okriljem, so kritično reflektirala slovensko družbo in jo z vsakim natečajem znova pozvala k večji strpnosti, spremembi vedenja ali navad, demokratičnosti in empatiji.