CTRL.SHIFT.ESC.
Že nekaj časa internet ni samo informacijski medij, ampak vzporedni svet, v katerem informacije živijo svoje življenje, urejeno po svojih pravilih – po zakonu interneta. Tu so informacije o ljudeh in dogodkih izbrani in urejeni (CTRL.) trenutki iz resničnega sveta, zato včasih ne ločimo resnice od njene virtualne različice. Ko se virtualna identiteta zapolni z vsemi »the best of«, kaj se zgodi s tistimi deli nas, ki niso dovolj lepi in srečni za javnost? Ko se mavrična podoba z interneta preseli v realno okolje, v parke, na šolske hodnike in učilnice (SHIFT.), naša dejanja nimajo funkcije »razveljavi«. Če nam je vsebina pod bleščečim površjem sploh znana, ali znamo z njo hoditi, govoriti in ohranjati odnose? Plesna predstava opozarja na problem informacijske tehnologije in z njo povezanih navad sodobnega sveta, ki jih ne moremo zanikati niti prepovedati (DEL.). Ne obstaja pobeg iz virtualne resničnosti, obstaja le pobeg iz njenih pasti (ESC.)
Že nekaj časa internet ni samo informacijski medij, ampak vzporedni svet, v katerem informacije živijo svoje življenje, urejeno po svojih pravilih – po zakonu interneta. Tu so informacije o ljudeh in dogodkih izbrani in urejeni (CTRL.) trenutki iz resničnega sveta, zato včasih ne ločimo resnice od njene virtualne različice. Ko se virtualna identiteta zapolni z vsemi »the best of«, kaj se zgodi s tistimi deli nas, ki niso dovolj lepi in srečni za javnost? Ko se mavrična podoba z interneta preseli v realno okolje, v parke, na šolske hodnike in učilnice (SHIFT.), naša dejanja nimajo funkcije »razveljavi«. Če nam je vsebina pod bleščečim površjem sploh znana, ali znamo z njo hoditi, govoriti in ohranjati odnose? Plesna predstava opozarja na problem informacijske tehnologije in z njo povezanih navad sodobnega sveta, ki jih ne moremo zanikati niti prepovedati (DEL.). Ne obstaja pobeg iz virtualne resničnosti, obstaja le pobeg iz njenih pasti (ESC.)