LUXUS v Galeriji Kresija
Bureau of Loose Associations, pod vodstvom Michaela Wolińskega, v Galeriji Kresija med 18. avgustom in 15. oktobrom 2015 razstavlja zbirko slik poljskega kolektiva LUXUS, ki je leta 1993 naredil serijo stensil slik s podobo množično proizvedene plastične igrače, mačke, kot emblema postsovjetskega kapitalizma.
Leta 1993 je skupina umetnikov, delujoča pod imenom Luxus (kolektiv s sedežem v Vroclavu, katerega člani so se v obdobju od leta 1983 do leta 1995 menjavali), začela ustvarjati številne slike plastične igračke v obliki mačke, cenenega izdelka s Kitajske. Mačka z neumnim izrazom na obrazu (The Cat with a Stupid Facial Expression), kot so jo poimenovali ustvarjalci, je postala emblem ekstremnega turbokapitalizma, ki je Poljsko zajel v devetdesetih letih prejšnjega stoletja, po razpadu komunističnega bloka, ko so deželo preplavili potrošni izdelki. V letih 1993 in 1994 je skupina kolektivno ustvarila 33 slik mačke, ki so jo po lastnih besedah izbrali zato, ker »mora biti množenje domnevno agresivno, hkrati pa tudi nedolžno in sentimentalno«. Slike so izdelali s pomočjo šablon in akrilne barve na kvadratnem platnu, vsako v svoji posebni, živi in nenaravni barvni paleti, kar sugerira neskončnost takšnih kričečih različic. Ta oblika kičastega, grdega popa kaže na Warholove sitotiske, čeprav ne reproducira mehanizmov slave ali zvezdništva, temveč se zdi, da mačkin odsoten, maničen pogled ne izraža ničesar. Za ljubljanski grafični bienale je Urad za ohlapne povezave zbral vse mačje slike, kar jih je bilo mogoče najti, in jih bo razstavil skupaj z reprodukcijami mačke, ki so značilne za sodobno kulturo, kot so datoteke gif in 3D-tiskovine. Urad si prisvaja staro prisvojitev, s čimer opozarja na sodobne oblike hipnotične potrošnje in na širjenje prilagodljivih izdelkov, kot so športni copati uveljavljenih blagovnih znamk, na sodobnem trgu.
O skupini Bureau of Loose Associations (BLA/Urad za ohlapne povezave)
Leta 2008 je Michał Woliński, ustanovitelj revije Piktogram Talking Pictures Magazine, skupaj z ohlapno povezano skupino kustosov in raziskovalcev, ki jih je zanimalo organiziranje projektov v najdenih prostorih, ustvaril posebno enoto za še bolj posebne naloge, ki so jo poimenovali Urad za ohlapne povezave. Leta 2009 je Urad sodeloval v produkciji Satisfaction (Zadovoljstvo), »razstave« v obliki publikacije, ki obravnava potrošništvo in pop kulturo v obdobju Edwarda Giereka v socialistični Poljski. Leta 2011 je BLA na 18. razstavi Artissima v Torinu sodeloval v projektu Simple Rational Approximations (Preprosti racionalni približki), kuratorskem projektu Lare Favaretto in Francesca Manacorda, s katerim je nastala Knjigarna ohlapnih povezav (Bookstore of Loose) . Leta 2014 je Urad produciral Operacija Žajfnica (Soap Operation) – filmsko instalacijo iz najdenih posnetkov oziroma »razstavo-na-filmu«. Julija 2015 je nastala instalacija z naslovom Endless Claims to Warm Refrigerators for Moving Images (Neskončne zahteve po toplih hladilnikih za gibljive podobe), eksperiment v razstavljavskem formatu, izveden s pomočjo najdenih posnetkov in readymadov.