»poZOOr« v Živalskem vrtu Ljubljana
Pomembno vlogo pri izboljševanju varnosti v prometu igrajo tudi ozaveščevalne kampanje, opozorila in druga sporočila. V okviru Evropskega tedna mobilnosti je potekal dogodek v sklopu nove kampanje »poZOOr!« z osrednjim sloganom »Bodi vZOOren, bodi poZOOren«.
Dogodek je potekal v družbi 600 otrok vrtcev ter osnovnih šol MOL, ki so se ob jubilejnem 20. Kolesarskem krogu tudi posladkali, prisluhnili glasbenemu programu, zmagovalci likovnega natečaja pa so prejeli nagrade.
Umetniška dela predšolskih otrok in učencev, ki so sodelovali v nagradnem likovnem natečaju na temo »Trajnostno povezani«, bodo razstavljena v atriju ljubljanske Mestne hiše do 28. septembra 2022.
»poZOOr« na cestah in ulicah
Na mestnih ulicah so novi transparenti ter plakati, ki varujejo naše najmlajše na prvih korakih po šolskih poteh.
Po mestu vozijo avtobusi, ki preko vZOOrnikov ozaveščajo na področju prometne varnosti, pod Rožnikom pa se odvija nov izobraževalni program ZOO Ljubljana - Prometni ZOO. Dejavnost smo v Mestni občini Ljubljana zasnovali v sodelovanju s Svetom za preventivo in vzgojo v cestnem prometu MOL, z ZOO Ljubljana in javnim podjetjem Ljubljanski potniški promet.
Kampanja »poZOOr«
S kampanjo naslavljamo predvsem otroke do 12. leta starosti. Njen namen je ozaveščanje o varnosti v prometu, spoštovanju prometnih predpisov in uporabnikov prostora ter prometni kulturi, pa tudi promocija trajnostne mobilnosti. Gre za vizualno in sporočilno dovršeno akcijo, v kateri so v ospredju ilustrirane živali, ki so lahko naši vzorniki v prometu, saj jim je narava za zaščito podarila na primer oklep, svarilne barve, svetleče oči ob stiku z lučjo ipd. Ti »izumi« narave so nam za zgled in nas spomnijo na to, da lahko predmete, ki jih je izumilo človeštvo, uporabimo za lastno zaščito (npr. čelada, žive barve oblačil, kresničke …).