HOJA: Večji delež kratkih poti se opravi peš
- Večja varnost in zadovoljstvo pešcev na ravni celotnega mesta s poudarkom na stanovanjskih soseskah in naseljih.
- Boljša peš dostopnost do lokalnih središč.
- Boljša opremljenost lokalnih središč s storitvami, pomembnimi za vsakdanje življenje.
- Večji delež otrok, ki v šolo in vrtec pridejo peš.
KOLESARJENJE: Večji delež poti znotraj MOL in iz regije v MOL se opravi s kolesom
- Večja varnost in zadovoljstvo kolesarjev na ravni celotnega mesta s poudarkom na stanovanjskih soseskah in naseljih.
- Večji delež kolesarjev iz sosednjih občin LUR.
- Večji delež učencev, dijakov in študentov, ki kolesarijo v šolo/na fakulteto.
- Večji delež zaposlenih, ki kolesarijo na delo.
- Razvoj infrastrukture, ki spodbuja kombiniranje kolesarjenja in uporabe javnega prometa.
JAVNI POTNIŠKI PROMET: Večji delež poti znotraj MOL in v MOL se opravi z javnim potniškim prometom
- Prilagoditev linij in frekvenc LPP novim potrebam (spremembam v poselitvi, novim lokacijam delovnih mest...).
- Integracija vseh sistemov ter P+R v regionalno in državno shemo JPP.
- Na vpadnicah v prometnih konicah zagotovljen hitrejši potovalni čas avtobusov od osebnih vozil.
- Hitrejše in udobnejše potovanje do cilja.
- Izboljšanje ugleda in uporabniške izkušnje JPP.
- Lažje kombiniranje različnih vrst prometa (JPP, kolesarjenje...).
MOTORNI PROMET: Racionalna raba avtomobila in manj voženj z avtomobilom v MOL
- Manj voženj opravljenih z osebnim vozilom, še posebej za kratke poti znotraj mesta.
- Manj dnevnih migrantov, ki se v mesto vozijo na delo z avtomobilom - zaustavitev na obrobju Ljubljane oziroma čim bližje izvoru.
- Zmanjšanje površin namenjenih osebnemu motornemu prometu. Le-te se namenijo drugim udeležencem v prometu (pešci, kolesarji, JPP).
- Učinkovito urejanje parkiranja znotraj AC obroča.
Sodelujte tudi vi!
Vizijo in cilje Občinske celostne prometne strategije MOL 2025–2032 si lahko ogledate tudi na spletnem portalu, kjer lahko izpolnite anketo in nam tako sporočite svoje mnenje in predloge.